Sista lördagen i april

Det är lite märkligt att tänka att maj månad står redo. Dagar passerar och ibland när jag vaknar så får jag tänka till på vilken dag det är. Känns det igen? 
Virustider kan ge positiva stunder har jag märkt. Jag släpper mycket av stress, som ibland kommer den här tiden på året. Med ljuset och varmare kvällar brukar viljan vara att hitta på saker hela tiden. Träffas, grillfester, utekvällar , spelningar och danskvällar. Helgerna kan lätt bli överfulla i kalendern. Nu är det ett lugn över viken. Visst saknar jag mycket av att umgås med folk men har oxå ett stort behov av att vara själv och hitta min plats. Lägger mycket tid ute på gården i det fria. Pysslar med planteringar och drömmer om växthus. Idag ska jag rengöra mitt uterum från vintern och inreda för en ljus lördagkväll   
  • På återseende du fina läsare.  (null)